Jump to content
DanielRR

Ver cámaras de Geovision remotamente desde Ubuntu

Recommended Posts

Hola,

 

Cuando me conecto por Mozilla desde Ubuntu logro ver una cámara, no me deja cambiar para ver otras, solo veo en vivo no me da opciones para ver Viewlog o sea las grabaciones guardadas, qué puedo revisar, cómo resolverlo ???, desde Windows todo lo veo perfecto.

Gracias,

Daniel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Original message in Spanish)

Hola,

 

Cuando me conecto por Mozilla desde Ubuntu logro ver una cámara, no me deja cambiar para ver otras, solo veo en vivo no me da opciones para ver Viewlog o sea las grabaciones guardadas, qué puedo revisar, cómo resolverlo ???, desde Windows todo lo veo perfecto.

Gracias,

Daniel.

 

(Original message translated to English via Google Translate)

Hello,

 

When I connect Mozilla from Ubuntu get to see a camera, do not let me change to see others only see live gives me options to see Viewlog that is saved recordings , which I can check , how to solve ??? from Windows all I see it perfect.

Thank you,

Daniel .

 

 

(My response translated to Spanish)

Hola. Estoy utilizando Google Translate para este mensaje como yo no hablo español . Una cantidad preocupante de cámaras requiere Internet Explorer con un plugin ActiveX para ver la transmisión en vivo en un navegador web . Esto bloquea a menudo fuera sistemas basados ​​en Linux , Mac y, a menudo , el acceso a transmisiones en vivo a través del navegador . Es frustrante , exasperante , y francamente estúpida que en el año 2016 , todavía estamos tratando con esto. Tal vez algún día que va a cambiar .

 

(My response in English)

Hi there. I am using Google Translate for this message as I do not speak Spanish. A disturbing amount of cameras require Internet Explorer with an ActiveX plugin in order to see the live stream in a web browser. This often locks out Linux based systems, and often Macs, from accessing live streams through the browser. It's frustrating, maddening, and downright stupid that in 2016, we're still dealing with this. Maybe someday that'll change.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×